Türkü Dinle, En Güzel Türküler Listesi 2018 - 2019


Türkçe müziklerin olmazsa olmaz alt kategorilerinden biri Türküler 'dir. Türkü Dinle'mek kimi dinleyiciler için vazgeçilmez bir zevktir. Bazı ruh hallerinde efkarlanır ve türkü dinleriz. Dinlediğimiz türküler çoğu zaman bizi anlar ve bize yoldaş olur.
Türkü Dinle, En Güzel Türküler Listesi 2018, Sevilen Türküler Listesi.

Türkü Dinle

Ülkemiz yörelerinin kendilerine ait türküleri vardır. Lakin türkülerimiz yöreyle sınırlı kalmaz ve herkesin diline dolanır. Misal verecek olursak, Egeli bir dinleyici sadece Ege'ye özgü türküleri dinlemez. Doğu Türküleri, Karadeniz Türküleri gibi türküleri'de dinlemeyi sever. Yüksek dinleyici kapasitesine sahip Türküler'imiz duygularımıza tercüman ve dert ortağımızdır. Canınız sıkkın veya kötü bir olay yaşadınız mutlaka ruh halinize uygun bir türkü vardır. Türküler köken olarak çok eski zamanlara dayanır. Aşıklar, darda olanlar türküleri ifade biçimi olarak kullandıkları için şimdiye kadar gelmiştir.
asd

En Güzel Türküler

Burada siz değerli dinleyicilere en çok dinlenen türküleri listeledik. Listeye güncelleme geldiğinde bu konudan takip edebilirsiniz. İşte en çok dinlenen türküler sizlerle.

En Güzel ve Çok Dinlenen Türkü İsimleri

#1  Güler Duman - sazım
#2  İsmail Altunsaray - asker kınası
#3  Zara - yarim senden ayrılalı
#4  Hakkı Bulut ft. Latif Doğan - intizarım var
#5  İlkay Akkaya - neçedir ağlarsın
#6  Ali Rıza Çakmak - halım mı kaldı
#7  Linet - aman aman
#8  Gülay Songur - ah oğul
#9  Serkan Kaya - kalakaldım
#10  Ümit Besen & Pamela - seni unutmaya ömrüm yeter mi
#11  Aynur - dağlara küstüm Ali
#12  Elif Buse Doğan - gel sevduğum
#13  Kubat - al ömrümü
#14  Zara - benim hayatım
#15  Sinan Özen - sana bir şey olmasın
#16  Bülent Yiğit - türkülerim yarım kaldı
#17  Murat Kurşun - ben yoruldum hayat
#18  Nev - vardar ovası
#19  Koray Avcı - yanımda sen olmayınca
#20  Kibariye - seni çok seviyorum
#21  Elif Kaya - bir bilebilsen
#22  Sevcan Orhan - var gibi
#23  Şehabettin Genç - sevgi kuşun kanadında (çok anlamlı)
#24  Cengiz Özkan - çıktım yücesine seyran eyledim
#25  Koray Avcı - yazımı kışa çevirdin (Leylam)
#26  Yağız - bilsem ki
#27  İntizar - İstanbul sokakları
#28  İmera - bitmeyen sevda
#29  Onur Akın - korkarım gideceksin
#30  Özlem Çelik - hey gidi karadeniz

Türkücü İsimleri

Türkü denince ismi hemen akla gelen sanatçıları sizler için listeledik. Burada en popüler türkücü isimlerini bulabilirsiniz. İşte türküleriyle bizi büyüleyen, en popüler türküleri seslendiren türkücüler;

#1  Ceylan
#2  Sevcan Orhan
#3  Güler Duman
#4  Latif Doğan
#5  Özcan Türe
#6  Yağız Kaya
#7  Türkü
#8  Arzu
#9  Eda Doğanay
#10  Hüseyin Turan
#11  Kubat
#12  Yudum
#13  Seyfi Yerlikaya
#14  Zara
#15  Koray Avcı

Yorum Gönder